הזמנת ביטוח חו"ל אונליין

הרכישה מתבצעת ע"י סוכן ביטוח ניסים משה

החל מ-2$ ליום

החל מ-2$ ליום

החל מ-1.8$ ליום

החל מ-1.3$ ליום

החל מ-1.9$ ליום

החל מ-1.8$ ליום

ביטוח נסיעות לחו"ל דרך טיול בטוח

חיכיתם הרבה זמן לחופשה הזאת, והנה היא קרבה לה בצעדי ענק, אך בטרם תתחילו לארוז ולחפש מקומות לינה, יש כמה פעולות שחשוב לעשות כבר עכשיו והראשונה מבניהם היא סגירת ביטוח נסיעות. כדי שתהיו בחופשה אמתית ובטוחה, יש צורך לבטח אתכם כדי להיות ערוכים לכל תרחיש חלילה שיקרה, בכל רגע בו אתם שוהים בחו"ל, וכדי שלא תהיו חשופים להוצאה כבדה של אלפי שקלים בהיעדר ביטוח זה. אז נכון שלא כיף להתמהמה במחשבות הללו, וכדאי להתמקד בחיובי – זאת בדיוק הסיבה שכדאי לעשות את זה בצורה המהירה והבטוחה ביותר ואת זה אנחנו מספקים לכם – ביטוח נסיעות לחו"ל דרך 'טיול בטוח' בקליק פשוט אחד, שאליו יכולים להתלוות שירותים נוספים, שיחסכו לכם הרבה זמן וכסף!

למה כדאי ללקוח לסגור דרכנו?

שאלה לגיטימית – למה אצלנו ומה אנחנו מציעים שאחרים לא?  והתשובה לכך היא שלפני הכל מדובר בשירות אמין ובטוח מטעם סוכנות מנוסה ומקצועית בעלת ידע נרחב בתחום. שנית, אצלנו תקבלו שירות ייחודי שכולל מקבץ שירותים יחד שיחסכו לכם הרבה זמן וכאבי ראש כגון – המרת מטבע בעלות נמוכה למדינה שאליה אתם נוסעים, חבילת סלולר משתלמת ביותר ועד למדריך טיולים שידאג שלא תפספסו את המקומות השווים ביותר ביעד אליו אתם נוסעים!

כל היתרונות של ביטוח נסיעות דרך 'טיול בטוח'

מיד בסיום ההזמנה של ביטוח נסיעות תקבלו במייל את הקבלה ואת הפוליסה בעברית/ אנגלית, יחד עם כל הטלפונים הנחוצים לכם שהם בזמינות 24/7.

תיהנו משירות של סוכן אישי שמסייע לכם און ליין גם כשאתם נמצאים בחו"ל, בכל בעיה שקשורה לפוליסה.

תהיו זכאים לאישור מידי של תביעות.

שירות של נציג טלפוני אנושי וזמין תמיד.

במקרה של תביעה – תוכלו לשלוח את כל המסמכים הרפואיים בצורה פשוטה דרך הווטסאפ ולקבל מענה מהיר.

יש לנו ניסיון רב בתביעות ובחילוץ ישראלים ממדינות שונות בעולם.

אנו מקושרים עם כל חברות הביטוח ומסוגלים לתת מענה מהיר ומקצועי בכל רגע.