חבילת סלולר לחו"ל

במידה ואתם מתכננים לטוס בקרוב אחד הסידורים שיש לסגור זה חבילת סלולר לחו"ל שבעזרתה תוכלו להיות בקשר עם הילדים והמשפחה ולהיות זמינים גם כשאתם נמצאים הרחק מעבר לים. להיות רחוק מהבית, לשהות במדינה זרה ומאתגרת, שאין אף אדם מוכר בסביבה יכול להיות מעט לא אחראי כשאין ברשותכם את האופציה לתקשר עם הבית – לכן הסלולר שלכם יכול להוות ממש 'גלגל הצלה' במקרים מסוימים וחשוב שיהיה נגיש וזמין כדי תוכלו לעשות בו שימוש בכל רגע נתון. עם חבילת סלולר דרך "טיול בטוח" תוכלו להיות בקשר עם כל אחד בכל מקום, בתעריף זול ומשתלם ולהבטיח לעצמכם טיול בראש נקי ושקט.

חבילת סלולר עם חבילת גלישה לחו"ל 

לכל יעד שאליו תטוסו, לא תהייה לכם גישה ישירה לאינטרנט או לשיחות יוצאות, ועל אף שמדובר בשירות כל כך זמין בארץ, הוא עדיין נותר זמין רק בארץ, בעוד שבחו"ל הכל אחרת ובעיקר הרבה יותר יקר. חבילת סלולר דרך חברת "טיול בטוח" מיועדת למגוון רחב של יעדים בעולם ובאמצעותה תוכלו להתעדכן בכל מה שקורה בארץ, לחשוף בגאווה את התמונות המרהיבות שלכם מהטיול ולשתף אותן בכל הרשתות החברתיות ועם כל מי שתרצו, ולשמור על קשר הדוק עם כל יקירכם!

איך חבילת גלישה בחו"ל תעזור בהתמצאות שלכם?

הסיבה העיקרית בגינה מומלץ יהיה להתקין  eSIM כשאתם נמצאים בחו"ל היא שזה יספק לכם גלישה מהירה שתסייע בכל מקום שתהיו בו, תעזור לכם להגיע לאתרים מסוימים ברכב או ברגל, לדעת אילו כלי תחבורה אתם צריכים לקחת, תסייע למצוא כתובות מסוימות וכו'. היא תחסוך לכם כל כך הרבה תהיות וספקות כי הכל זמין ונגיש בעזרת גלישה מהירה בנייד. אינטרנט מהיר וחזק יאפשר לכם לקבל את כל המידע על כל מקום במפה שאתם מגיעים אליו, כולל מקומות לינה, מסעדות, אטרקציות, בתי מרקחת וחנויות למיניהם.

טסים לחו"ל עם eSIM של טיול בטוח

ב – 'טיול בטוח' מציעים לכם את שירות סים וירטואלי שתתקינו אותו בצורה פשוטה על ידי הקלדת קוד לנייד ומרגע הגעתכם ליעד תוכלו להפעיל אותו וליהנות מיד משירות גלישה וחבילת סלולר מושלמת בחו"ל. שירות זה יסיר מלבכם דאגה ותהיו זמינים עבור כל אדם שחשוב לכם וכן תוכלו לתקשר בכל רגע שתחפצו עם יקיריכם במהירות ובלי בעיה. סים זה אינו מצריך פעולה פיזית של התקנה, כי אם על ידי סריקה של ברקוד הוא יפעל מיד ויהפוך את הטיול שלכם לבטוח ונגיש לכולם. אז אל תחכו – תתקינו את ה – eSIM של חברת 'טיול בטוח' ותיהנו מחברת גלישה משתלמת ואיכותית ומשירותים נוספים.

מעטפת שירותים לקראת הטיול שלכם

במסגרת "טיול בטוח" תוכלו ליהנות ממגוון שירותים שישדרגו את הטיול שלכם וכל מה שנותר לכם לעשות זה רק לארוז מזוודה, ולא לשכוח דרכון. טיול בטוח מעניק מגוון שירותים בחבילה אחת, שירותים יעילים וחשובים שיחסכו לכם זמן ויאפשרו לכם חופשה אמיתית –  במספר קליקים בודדים תוכלו ליהנות מחבילת סלולר משתלמת ביותר לחו"ל, מביטוח נסיעות לחו"ל וממדריך טיולים שמותאם בדיוק ליעד שלכם – זה מה שנקרא לצאת לטיול בטוח!

 

דילוג לתוכן